pink rose

آدرس کانال تلگرام( جدید )

sahar basaadat
pink rose

آدرس کانال تلگرام( جدید )

https://telegram.me/tarannom1017

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395برچسب:, | 21:25 | نویسنده : sahar basaadat |

خوراکی های مفید و شگفت انگیز برای کبد شما

کبد به عنوان بزرگ‌ترین عضو بدن از اهمیت بالایی برخوردار است و از این‌رو حفظ سلامت آن می‌تواند تاثیر به‌سزایی روی سلامت افراد داشته باشد. زندگی مدرن امروزی فشار زیادی به کبد وارد می‌کند. پرخوری و مصرف بیش از حد غذاهای فرآوری‌شده و قرار گرفتن در معرض آلاینده‌ها و انواع استرس‌ها، فعالیت کبد را تشدید می‌کند. وارد آمدن حجم بالای کار به کبد باعث می‌شود این عضو مهم بدن نتواند سموم و چربی‌ها را به درستی فرآوری کند.

پزشکان معتقدند که با مصرف برخی مواد غذایی، می‌توان توانایی معمول کبد را تحریک کرد تا مواد زائد سمی را از بدن و کبد به طور طبیعی پاک کرد.

سیر

تنها مقدار کمی سیر می‌تواند آنزیم‌های کبدی را فعال کند تا عملیات دفع سموم را از بدن انجام دهد. سیر حاوی مقادیر بالایی «آلیسین» و «سلنیوم» است که به پاک شدن کبد کمک می‌کنند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 آبان 1394برچسب:, | 20:3 | نویسنده : sahar basaadat |

روشی برای از بین بردن جای جوش و آکنه بدون نیاز به میکرودرم و...

برای از بین بردن حای جوش و آکنه با کمترین هزینه و بدون نیاز به میکرودرم و... می توانید مقداری از خمیردندان پونه سه رنگ رو به همه صورت(اگر جای جوش در صورتتان باشد) بزنید .{چون لایه برداری میکند بایدبه همه صورت بزنید تا صورتتان قسمت جای جوش تیره تر از جاهای دیگر نباشد}سپس صبر کنید تا خمیر دندان روی پوستتان خشک شود البته ضخامت خمیردندان روی پوست باید خیلی ضخیم یا خیلی نازک نباشد.بعد خشک شدن خمیر دندان را لایه لایه از صورتتان جداکنیدمثل اینکه لواشک را از محافظش جدا میکنید.بعد پوستتان را با آب بشویید.*چندنکته*


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 15 شهريور 1393برچسب:, | 13:0 | نویسنده : sahar basaadat |

درمان های خانگی برای روشن کردن پوست

بسیاری از مردم تلاش می کنند که پوستی روشن تر، درخشان تر و سالم تر داشته باشند.


خوشبختانه روش های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید به طور مؤثری پوست تان را روشن کنید و چهره ای صاف و بدون لکه داشته باشید.


آب لیمو را امتحان کنید. اسید سیتریک موجود در آب لیمو یک ماده سفید کننده طبیعی است که می تواند به روشن کردن پوست تان کمک کند. برای استفاده از آن :


آب نصف یک لیمو را بگیرید و آن را با آب رقیق کنید. یک گلوله پنبه را در این مایع فرو ببرید و آن را روی صورت تان – یا هر جای دیگری از پوست تان که می خواهید روشن شود – بمالید.


بگذارید آب لیمو به مدت 15الی 20دقیقه روی پوست تان بماند. در این مدت از خانه بیرون نروید؛ چرا که آب لیمو باعث می شود پوست تان بیش از حد نسبت به نور خورشید حساس شود.


بعد از این زمان، پوست تان را کاملاً بشویید. بعد از آن از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید چرا که آب لیمو می تواند باعث خشکی بیش از حد پوست تان شود. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، این کاررا2یا3باردرهفته(نه بیشتر) تکرار کنید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:22 | نویسنده : sahar basaadat |

روش درمان خانگی تیرگی زیر بغل

۱. به زیر بغل‌هایتان لیموترش بمالید
لیموترش‌هاحاوی سفیدکننده‌هایی طبیعی هستند.
همچنین ضد میکروب هم هستند، بنابراین با استفاده از لیموترش، نه تنها زیر بغلتان سفید، بلکه تمیز و سرحال هم خواهد شد.


ماهیت اسیدی لیموترش، یک خاصیت عالی برای روشن کردن پوست زیر بغل است، و اگر بطور مرتب از آن استفاده کنید، بزودی زیر بغلتان همرنگ پوست اندام‌های دیگرتان خواهد


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:20 | نویسنده : sahar basaadat |

روش هایی برای رشد سریع تر ابروها

- استفاده از روغن زیتون

روغن زیتون مواد مغذی لازم برای رشد موها را به پوست و مو می رساند.می توانید چند قطره روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید.ماساژدادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود. توصیه می شود که این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابروها کم شده است) انجام دهید.

بهتراست این کار را شب و قبل از خواب انجام دهید، زیرا در این زمان، روغن زیتون فرصت کافی را برای تاثیرگذاری خود خواهد داشت.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:19 | نویسنده : sahar basaadat |

رنگ تولد شما کدومه ؟

[تصویر:  90807171400151615745.jpg]


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:16 | نویسنده : sahar basaadat |

راز اسم شما !!!

a = نعمت خدا
b = عشق همه
c = معصوم
d = بااستعداد
e = خوب اما شکننده
f = احساسي براي ديگران
g = منطقي
h = ارام
i = مودب
j = لذت بردني از زندگي
k = قابل عاشق شدن
l = بامزه


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:11 | نویسنده : sahar basaadat |

داستان باسن دختر و حکیم ایرانی

گروه اینترنتی خورشید

در زمانی های قدیم یک دختر از روی اسب می افتد و لگنش از جایش در می‌رود. پدر دختر هر حکیمی را به نزد دخترش می‌برد، دختر اجازه نمی‌دهد کسی دست به باسنش بزند هر چه به دختر میگویند حکیم بخاطر شغل و طبابتی که میکنند محرم بیمارانشان هستند اما دختر زیر بار نمی رود و نمی‌گذارد کسی دست به باسنش بزند.

به ناچار دختر هر روز ضعیف تر و ناتوان‌تر میشود تا اینکه یک حکیم باهوش و حاذق سفارش میکند که به یک شرط من حاضرم بدون دست زدن به باسن دخترتان او را مداوا کنم پدر دختر با خوشحالی زیاد قبول میکند و به طبیب یا همان حکیم میگوید شرط شما چیست؟
حکیم میگوید برای این کار من احتیاج به یک گاو چاق و فربه دارم شرط من این هست که بعد از جا انداختن باسن دخترت گاو متعلق به خودم شود.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, | 16:38 | نویسنده : sahar basaadat |

دانسنتی های خواندنی از پرتقال

گروه اینترنتی خورشید


پرتقال جسم احساسی شما را تقویت کرده و به شما احساس لذت، سلامت و شادی می‌بخشد.
کیست که از خوردن یک پرتقال خوشمزه و آبدار لذت نمی‌برد؟ این میوه در میان ورزشکاران بسیار محبوب است زیرا به سرعت سطح انرژی را بالا می‌برد.

1. به پیشگیری از سرطان کمک می‌کند. پرتقال سرشار از لیموناد مرکبات است که نشان داده است با انواع مختلفی از سرطان از جمله سرطان پوست، ریه، سینه، معده و روده مقابله می‌کند.

2. از بیماری‌های کلیوی جلوگیری می‌کند. نوشیدن منظم آب‌پرتقال از بیماری‌های کلیوی پیشگیری کرده و خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می‌دهد.

نکته: آب میوه را به تعادل مصرف کنید. محتوای بالای قند موجود در آبمیوه می‌تواند موجب پوسیدگی دندان‌ها شده و محتوای بالای اسیدی آن مینای دندان را از بین می‌برد.

3. خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش می‌دهد. براساس دو تحقیقی که در ژاپن انجام گرفته است، خوردن پرتقال سرطان کبد را کاهش می‌دهد. این می‌تواند به علت ویتامین A بالای آن باشد که به کاروتینوئید معروف است.

4. کلسترول را پایین می‌آورد. ازآنجاکه پرتقال سرشار از فیبر محلول است، به پایین آوردن کلسترول کمک می‌کند.

5. سلامت قلب را تقویت می‌کند. پرتقال سرشار از پتاسیم است، یک ماده معدنی الکترولیتی که مسئول کمک به عملکرد بهتر قلب است. وقتی سطح پتاسیم در بدن پایین بیاید،  ضربان قلبتان دچار مشکل خواهد شد.

6. خطر بیماری را کاهش می‌دهد. پرتقال سرشار از ویتامین C است که با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد از سلول‌ها مراقبت می‌کند. رادیکال‌های آزاد موجب بیماری‌های مزمنی مثل سرطان و بیماری قلبی می‌شود.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, | 18:12 | نویسنده : sahar basaadat |

حقایقی که درباره‌ی لاک ناخن نمی‌دانید

گروه اینترنتی خورشید


شاید هر هفته مانیکور کنید، یا شاید کمتر مراقب ناخن‌های لاک نزده‌تان باشید. اما اینکه با ناخن‌های دستتان چه می‌کنید مهم نیست، مطمئن باشید این حقایق جالب درباره‌ی لاک‌ ناخن حتما برایتان جذاب خواهد بود.


مصریان باستان عاشق مانیکور کردن بودند

اعیان و اشراف مصر از مواد گوناگون برای خود لاک و پولیش ناخن ساخته و از آن‌ها استفاده می‌کردند. جالب اینکه فقط اشراف زادگان حق استفاده از رنگ‌های تیره را داشتند تا به این طریق خود را از دیگران جدا کنند.

قدیمی‌ها خلاقیت فوق‌العاده‌ای در ساخت لاک داشتند


موم، سفیده‌ی تخم مرغ و رنگ سبزیجات تنها برخی از موادی است که مردم در زمان سلسله‌ی مینگ (امپراتوری بزرگ چین پس از فروپاشی مغول‌ها) برای ساختن لاک ناخن‌هایشان استفاده می‌کرده‌اند.

مانیکور فرنچ واقعا از فرانسه آمده

ایده‌ای که باعث به وجود آمدن این مانیکور شد این بود که به اعضای خانواده‌ی سلطنتی فرانسه اجازه می‌داد تا دست‌ها و ناخن‌هایی برازنده و ظریف پیدا کنند و همچنین از کسانی که کلاس پایین‌تری داشتند قابل تفکیک باشند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, | 18:8 | نویسنده : sahar basaadat |

داروخانه گیاهی

گروه اینترنتی خورشید


امروزه در سراسر جهان دوستداران و علاقه‌مندان به شیوه‌های درمانی طبیعی یک داروخانه کوچک گیاهی در آشپزخانه خود تدارک دیده‌اند و بسیاری از گیاهان دارویی شفابخش را به جای انواع مسکن‌ها و داروهای شیمیایی در این داروخانه کوچک نگهداری می‌کنند. این داروخانه می‌تواند انواع گیاهان دارویی چون هل، نعناع، سنبل‌الطیب، گل گاوزبان، بابونه، زنجبیل، هل، انواع چای‌های گیاهی، اسانس نعناع یا پونه را در خود جای دهد، گیاهان دارویی که می‌توانند بهترین جایگزین برای انواع مسکن‌ها و قرص‌های شیمیایی باشند.
اگر می‌خواهید شما هم به جمع افرادی که در آشپزخانه‌شان جعبه گیاهان دارویی دارند بپیوندید تنها کافی است 50 تا 100 گرم از هر یک از گیاهانی که به شما معرفی می‌کنیم، برای جعبه گیاهان دارویی خود تهیه کنید. دکتر سعید صانعی، درمانگر و مشاور گیاه‌درمانی برخی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین نسخه‌های گیاهی و خانگی را به شما معرفی می‌کند.

می‌خواهید فشار‌خون‌تان را کنترل کنید
روزی یک بار این دمنوش را بنوشید


افرادی که در اصطلاح سرد مزاج هستند به این معنا که بدن‌شان معمولا سرد است و گهگاه دچار افت فشار خون می‌شوند بهتر است از نسخه دمکرده نعناع و عسل استفاده کنند. برای تهیه این دمکرده کافی است یک قاشق غذاخوری نعناع را به مدت 10 دقیقه در آب جوش بریزند و پس از این مدت آن را صاف کرده و با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و میل کنند. این نسخه را می‌توانید هنگامی که این افراد دچار ضعف و افت فشار می‌شوند به آنها بدهید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, | 12:5 | نویسنده : sahar basaadat |

دمنوش های گیاهی برای فصل زمستان

گروه اینترنتی خورشید

سرخارگل یا گیاه اکیناسه

این گیاه حاوی خواص متعددی است. ریشه آن همانند گل‌ها و ساقه‌اش در طب سنتی استفاده‌ی زیادی دارد. سرخارگل سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را در برابر عفونت‌های باکتریایی و ویروس‌ها مقاوم می‌کند.

به عقیده‌ی متخصصان این گیاه ضدالتهاب، ضدعفونی‌کننده، ضد باکتری، آنتی‌بیوتیک، ضدویروس و حتی تسکین‌دهنده‌ی زخم‌هاست.

خلاصه اینکه سرخارگل یکی از آن گیاهان ناب زمستانی است. سری به عطاری بزنید و خودتان را یک فنجان دمنوش سرخارگل مهمان کنید.

آویشن

آویشن شهرت فراوانی در تقویت و ضدعفونی کردن بدن دارد. این گیاه سرشار از روغن‌های ضروری است که عطر و طعم بی‌نظیری به غذاها می‌دهد. دمنوش آویشن برای باز شدن بینی بسیار مناسب است.

این گیاه بخش‌ها و اعضای درونی بدن را تمیز و ضدعفونی می‌کند. اگر به شدت سرماخورده‌اید و سرفه امانتان را بریده است هر روز سه تا پنج فنجان دمنوش آویشن میل کنید. کافی است آویشن تازه تهیه کنید و در آب جوش انداخته و به مدت چند دقیقه دم کنید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, | 12:3 | نویسنده : sahar basaadat |

مرد ایرانی

!!...فقط فقط یه مرد ایرانیه که
.
.
.
.
.
نیمه اول زندگیش واسه پیدا کردن زن مورد
!!...
علاقش سپری میشه
و نیمه دوم زندگیش واسه پیچوندن همون زن
مورد علاقش. :|


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 18:59 | نویسنده : sahar basaadat |

وفای سگ

آخه خدا جون! قربون بزرگیت، وفای سگ به چه کارمون میاد؟!
یه فکری به حال آدمات میکردی


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 18:59 | نویسنده : sahar basaadat |

دوست یا دشمن

خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن
خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . .


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 18:58 | نویسنده : sahar basaadat |

قلبش رو نشکون

حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون...!!

چون فقط یه قلب داره...!!

بزن دندوناشو بشکن که 32 تا داره لامصبو...!!


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 18:56 | نویسنده : sahar basaadat |

مزاحمت

یارو نصفه شب مزاحم شده بود!!

برداشتم میگم بعله؟؟

میگه خوابیدی؟

میگم نه اینجا هوا روشنه

میگه :عه؟ مگه کوجایی؟؟

گفتم من ایتالیام...

یارو ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد{-7-}


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 18:55 | نویسنده : sahar basaadat |

حق دادن

هرچقدر آدمها رو بیشتر میشناسی به حضرت سلیمان بيشتر حق میدی که

چرا میرفت با یه مشت گاو و گوسفند و بلبل درد دل میکرد.

 

برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 18:51 | نویسنده : sahar basaadat |

دوستم نت ها رو برای من میخونه من میزنم


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 18:48 | نویسنده : sahar basaadat |

مهر مادری

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ :ﭘﺎﺷﻮ ﺑﯿﺎ ﺷﺎﻡ ﺑﺨﻮﺭ


- ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﻡ …

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻧﺨﻮﺭ !

ﺩﻭﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﻧﺨﻮﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﺠﺎ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ !


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 18:45 | نویسنده : sahar basaadat |

دستا بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 18:45 | نویسنده : sahar basaadat |

مبلمان خط خطی


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 18:40 | نویسنده : sahar basaadat |

توپ های بافته شده توسط مادر بزرگی ۹۲ ساله

نام این توپ های زیبا temari است و یکی از سنت های کشور ژاپن به حساب می آید.ساخت آنها نیاز با مهارت،هنر و چابکی زیادی دارد. ولی چیزی که این آلبوم را خاص کرده است فقط این توپ ها نیستند، بلکه کسی است که این بافتنی های زیبا را بافته است. مادر بزرگ دختری به نام NanaAkua در ژاپن که ۹۲ سال سن دارد دستان فرز و چابکی در بافت این توپ ها دارد تا به آنجا که کلاس هایی در هفته برای آموزش این هنر به دختران جوان ژاپنی برگذار می کند




برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 18:39 | نویسنده : sahar basaadat |

مجسمه سازی با استفاده از DNA

هدر دیوی هاربورگ هنرمند آمریکایی با استفاده از جمع آوری DNA موجود در اماکن عمومی و تجزیه و تحلیل این مواد ژنتیکی مجسمه های بسیار زیبایی را از چهره ی افراد ساخته است. او برای به دست آوردن DNA از ته سیگار و نمونه های مو استفاده کرده است.
دیوی هاربورگ در این باره می گوید:
” من با استفاده از DNA های به دست آمده از محیط یک نرم افزار مدل سازی صورت را طراحی کرده ام که قادر است کدهای ژنتیکی را درک کند و چهره ی افراد را به صورت سه بعدی بر اساس قوم، رنگ چشم و رنگ موی آن ها بازسازی کند و من با استفاده از چهره ی بازسازی شده آن ها را ساخته ام.
 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 18:36 | نویسنده : sahar basaadat |

باز بابام یادش لفته لباسشوی رو خاموش کنه


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 18:5 | نویسنده : sahar basaadat |

ستاره های رنگی



گیره لباس فوق العاده جالب و خلاقانه ای که توسط سنسور نور و چراغ های LED و نیز باطری که در آن تعبیه شده در شب به صورت خودکار روشن شده و منظره بسیار زیبایی شبیه به ستاره های رنگی و درخشان بوجود می آورد.این گیره ها را idan noyberg وgal bulka طراحی کرده اند

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 18:3 | نویسنده : sahar basaadat |

کفشهای عجیب و غریب

 


 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 18:0 | نویسنده : sahar basaadat |

دیدن گرد باد از نزدیک

این اتاق به بازدید کننده این امکان را میدهد که در وسط یک طوفان و گردباد بنشیند و دانه های سفید رنگی را که در حاله چرخش در این طوفان بزرگ هستند را ببیند و لذت ببرد.قطعا بازدید کنندگان این اتاق تجربه ای منحصر به فدر و خاصی میکنند که در واقعیت خیلی خطرناک است.

 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 17:58 | نویسنده : sahar basaadat |

تزئین خانه با دانه های برف کاغذی



 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 17:56 | نویسنده : sahar basaadat |

یک گیاه مرجانی ترسو در اعماق دریا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 17:53 | نویسنده : sahar basaadat |

فلفل تند از دیابت پیشگیری می کند



تحقیقات جدید نشان داده که فلفل تند می تواند از دیابت و بیماری های قلبی و عروقی پشگیری کند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 17:36 | نویسنده : sahar basaadat |

اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا سری دوم- (www.smsjavan.com)

سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای عشقت
وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم
 ...............................................................................................................................................................................


شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق

رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

................................................................................................................................................................................

 

محفل آریائی تان طلائی

دل هایتان دریائی

شادی هایتان یلدائی

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی

................................................................................................................................................................................

     


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, | 19:4 | نویسنده : sahar basaadat |

2 ساعت قبل از خواب حتما این میوه را بخورید!






نارنگی حاوی مقدار زیادی منیزیم است و از این طریق در فعالیت عضلانی، دستگاه گوارش و سیستم عصبی موثر است.
نارنگی به خاطر داشتن میزان فسفر و کلسیم بالا، یکی از میوه‌هایی است که در تشکیل استخوان و اسکلت بدن موثر است


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, | 11:53 | نویسنده : sahar basaadat |

لاک و ناخن


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, | 11:46 | نویسنده : sahar basaadat |

تشریح چشم گاو(عکس)


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, | 11:43 | نویسنده : sahar basaadat |

عکسهای طراحی روی ناخن


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, | 11:42 | نویسنده : sahar basaadat |

سوال لو رفته از کنکور سال 96 ...

دختری به ارتفاع 1 متر و 20 سانتی متر در رستورانی کار میکند روزی رستوران مورد حمله افراد مسلح قرار میگیرد و فرد مسلحی ب ارتفاع 1 متر و 75 سانتی متر گلوله ای را با تفنگ کالیبر 45 مستقیما به سوی دختر شلیک میکند اگر سرعت گلوله حدود 90 متر بر ثانیه باشد حداقل ارتفاع کلیپس چقدر باید باشد تا گلوله ب دختر اثابت نکند؟(g~10، از اصطحکاک بین گلوله و کیلیپس صرف نظر کنید) 1)10m 2)100m 3)200m 4)مسئله ناقص است چون به ارتفاع پاشنه کفش نیز نیاز داریم "سراسری 96"سوال لو رفته از کنکور سال 96 ...


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, | 17:57 | نویسنده : sahar basaadat |

برترین دعاهای کودکان ایرانی ...

دعاهای زیر از کتاب سومین جشنواره بینالمللی “دستهای کوچک دعا” است. این جشنواره سه سال است که در تبریز برگزار میشود و دعاهای بچههای دنیا را جمع آوری میکند و برگزیدگان را به تبریز دعوت و به آنها جایزه میدهد. دعاهایی که میخوانید از بچههای ایران است. لطفاً آمین بگوئید!:
.
آرزو دارم سر آمپولها نرم باشد! (تاده نظربیگیان / ۵ ساله )
.
خدای مهربانم! من در سال جدید از شما میخواهم اگر در شهر ما سیل آمد فوراً من را به ماهی تبدیل کنی! (نسیم حبیبی / ۷ ساله)
.
خدای عزیزم! من تا حالا هیچ دعایی نکردم. میتونی لیستت رو نگاه کنی. خدایا ازت میخوام صدای گریه برادر کوچیکم رو کم کنی! (سوسن خاطری / ۹ ساله)
خدای عزیزم! در سال جدید کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربیاورد آخر او دندان مصنوعی دارد! (الناز جهانگیری / ۱۰ ساله)
.
آرزوی من این است که ای کاش مامان و بابام عیدی من را از من نگیرند. آنها هر سال عیدیهایی را که من جمع میکنم از من میگیرند و به بچه آنهایی میدهند که به من عیدی میدهند! (سحر آذریان / ۹ ساله)
.
ای خدا! کاش همه مادرها مثل قدیم خودشان نان بپزند من مجبور نباشم در صف نان بایستم! (شاهین روحی / ۱۱ ساله )


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, | 17:50 | نویسنده : sahar basaadat |

فلسفه خوراکی‌های شب یلدا ...

پیشینیان بر این باور بودند که در این شب فرشته بدی‌ها (اهریمن) با فرشته خوبی‌ها (امشاسپندان) به جنگ می‌پردازد و در این نبرد طولانی فرشته خوبی‌ها اهریمن را شکست می‌دهد و صبح، پس از زاده شدن دوباره خورشید (پیروزی روشنایی بر تاریکی) آغاز می‌شود.

اما شب یلدا فقط دور هم‌نشینی و مرور خاطره‌ها نیست، علاوه بر آداب و رسوم فوق شامل رسوم تغذیه‌ای خاص خود نیز است.

انتخاب مواد غذایی خاصی از بین سایر مواد غذایی و تأکید برقرار دادن این مواد غذایی بر سر سفره شب یلدا نه تنها یک رسم، بلکه نکات تغذیه ای خاصی را دنبال می‌کند که در اینجا به این نکات می‌پردازیم:

*هندوانه؛ یکی از ارکان سفره شب یلدا، میوه هندوانه است که همیشه به شیوه‌های جذابی تزیین می‌شود، اما چرا هندوانه؟


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, | 17:45 | نویسنده : sahar basaadat |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 32 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.